همین حالا رزرو کنید

رزرو هتل
سرای عامری ها در فهرست تریپ ادوایزر
سوییچ به حالت مطالعه

سرای عامری ها در فهرست تریپ ادوایزر

محسن جاوری، با اشاره به اینکه امسال نیز همانند سال های گذشته دو اقامتگاه کاشان در زمره برترین های سایت تریپ ادوایزر قرار گرفت، اظهار داشت: خانه ایرانی و سرای عامری ها در نظرسنجی سال ۲۰۱۷ این وب سایت بین المللی به ترتیب رتبه نهم و دهم را کسب کردند و در میان ۲۵ اقامتگاه برتر خاورمیانه برای سفرهای سال ۲۰۱۸ قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه اقامت گاه های کاشان برای سومین سال متوالی در این فهرست قرار می گیرند، افزود: در سال گذشته نیز سرای عامری‌های کاشان از سوی پایگاه اطلاع رسانی تریپ ادوایزر به عنوان ششمین اقامتگاه برتر در خاورمیانه شناخته شد.

دریافت اطلاعات سفر گردشگران جهان از تریپ ادوایزر

رئیس میراث فرهنگی کاشان با بیان اینکه پایگاه تریپ ادوایزر در میان سایت های مطرح گردشگری جهان بسیار شناخته شده است و گردشگران برای دریافت اطلاعات سفرهای خود به توصیه های این سایت عمل می کنند، ابراز داشت: در رتبه‌بندی این سایت برای اقامتگاه‌های گردشگری ویژگی‌هایی همچون منحصر به فرد بودن، امکانات رفاهی و غیره مطرح است.

سرای عامری ها دارای درجه ۵ ستاره در میان هتل های کاشان است

جاوری با اشاره به اینکه سرای عامری ها که به شکل اقامتگاه سنتی بازسازی شده دارای درجه ۵ ستاره در میان هتل های کاشان است، تاکید کرد: فضای معماری این خانه تاریخی متعلق به دوره زندیه است و دارای بخش هایی مانند سرداب، شاه نشین، آینه خانه، هفت دری، هشتی ورودی، ایوان تابستانی و زمستانی، حوض خانه، بهاربند و دو بادگیر است.

وی ابراز داشت: خانه ایرانی نیز از جمله اقامتگاه های سنتی است که در سال ۹۰ تاسیس شده است دارای حیاط، پرده سرا، سرداب، نهان خانه، خلوتسرا، بالاخانه و تالار است.

رئیس میراث فرهنگی کاشان گفت: درسال ۲۰۱۶ نیز سه هتل و اقامتگاه سنتی کاشان در فهرست برترین مراکز اقامتی ایران در فهرست تریپ ادوایزر قرار گرفتند که در این میان به ترتیب خانه ایرانی رتبه نخست در میان این سه اقامتگاه، سرای عامری ها رتبه دوم، و خانه منوچهری رتبه سوم را داشت.

اقامتگاه های «اسد» در قشم، «چاپاکر» ورزنه و هتل «جنگل» نیز به ترتیب با رتبه های ۴،۱۴ و ۱۶ از دیگر اقامتگاه های برگزیده های ایرانی در فهرست ۲۵ اقامتگاه برتر خاورمیانه در سال ۲۰۱۸ بودند.

نظرات

Gravatar image

ش.چهره نگار

  • ۱۳۹۷/۰۲/۲۶

هتلی شگفت انگیز. رفتن به تونل زمان، کشف و شهود از جای جای آن. کارکنان بسیار تا بسیار مودب. غذاهای خوب‌. تنها جمعه بعد از ظهر هنگام استراحت به خاطر بازدید کننده ها از هتل سر و صدا بود . ولی شب سکوت و تصور انسان هایی که در این عمارت زندگی می کردن، شگفت انگیز بود.

فرم نظرات
Gravatar image

شهرزاد چهره نگار

  • ۱۳۹۷/۰۲/۲۸

Shahrzad Chehrenegar: کاشان. خانه عامری ها اقامت دو روز در هتلی که به تاریخ زندیه میرسه،حسه ماجراجویی کشف و شهوده حیاط ها، دالان ها، راه فرار. شب و سکوته حیات اندرونی ، تصور تومان خانم تنها همسر حاکم و خانمی کردن هاش، خدمه و برو و بیا ها، مراسم حمام رفتن، عبور حاکم کاشان در سرسرای خانه، خنکای زیر بادگیر، سرداب، تصور هندونه تو حوض وسط تابستون و شکستنش و نمایان سرخی و طعمه شیرینش و بوی خوشش. صدای گنجشک‌های صبح و ادغامش با صدای فواره حوض های آبی رنگ با ماهی های گلی. پشت بوم و خنکای نسیم و چایی و آسمون پر ستاره. منو به تونلی از زمانی برد که آمدن ازش برام سخت بود. دلم برای اتاق و پنجره های رنگی گره چینی اش تنگ شده. اینبار در تاریخ موندم ، که باعث شگفتی انسان های آن زمان باشم!!!!!

فرم نظرات

نظر شما

فرم نظرات
کد امنیتی

© Royagar.com